måndag 16 april 2012

Första praktik dagen!

Första dagen vid rautia gick bra. Svårt att hitta produkter när en kund kommer och frågar. Men snart borde man vell lära sig ganska bra var allt är. Ända som är ett minus är att jag slutar halv 5 när jag börjar halv 9. Har börjat fundera om jag skulle försöka byta och börja 8 istället. Känns bättre att få sluta 4 än halv 5. Man hinner göra mer på kvällarna då, men vi ska se hur det blir. Men jag tror att jag kommer att trivas bra där dom 6 veckor jag har praktik.
Efter jobbet blev det 7 km stavgång med mamma och nu blir det att se på tv resten av kvällen.
Kom gärna och hälsa på till rautia!

3 kommentarer:

  1. Ihania kuvia sulla täällä! Eksyin tänne äitin kautta. :)
    Mukavaa kevättä teille! -Miia-

    SvaraRadera
  2. Mukavia harjoittelu viikkoja :)

    SvaraRadera