torsdag 3 maj 2012

Har sedan i söndags haft ont i min högra vrist. Men idag bestämde jag mig för att jag skall ut och springa. Tyvärr blev det bara 3 km eftersom min vrist inte ville mer. Om jag inte haft ont i foten hade det gått jätte bra. Vackert väder lagom varmt och kroppen kändes bra förutom vristen. Måste nog vänta några dagar ännu fören jag börjar springa på allvar. Men har redan bestämt mig att imorgon skall jag ut och gå i rask takt istället. Kanske om foten känns bättre så springer jag lite.
Min motivation för träning har börjat smyga sig tillbaka nu efter några års paus. Så nu är det bara att hålla motivationen uppe. Och som ett plus i kanten fick jag ett par spring tights av mamma som hon inte använder. Så även det gör det lite roligare att ge sig iväg på länk .

4 kommentarer:

  1. Hyvä kuva :) t.mamma

    SvaraRadera
  2. Kul att du kommit igång! Ett tips är att gå lite mellan varven, så belastar man inte fötterna och benen lika mycket.

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo det är så jag försöker går:) Nu väntar jag bara på att vristen blir bra så jag vågar springa lite längre.

      Radera
  3. int går. göra menar ja no.

    SvaraRadera