onsdag 7 mars 2012

Onsdag

Har varit ledig från skolan idag. Steg upp ganska tidigt fast jag var ledig men jag tycker att det är skönt att börja dagen relativt tidigt och inte sova bort hela dagen. Började med att städa hela lägenheten och tvätta kläder.Tvättade även fönstren på balkongen som jag så länge tänkt göra. Och idag när solen sken på fönstren såg jag hur smutsiga dom faktiskt var. Så jag var ute på balkongen en bra stund och tvättade fönster och njöt av solen. Det var så varmt på balkongen att man nästa inte behövde någon långärmad tröja. Härligt när solen börjar värma!
Imorgon ska jag åka hem till tandläkaren. Usch vill inte alls åka men visdoms tanden måste bort förr eller senare. Dom drar knappast bort den imorgon men inom en snar framtid. 
Nu ska jag snart börja koka ihop nått att äta tills Ricki kommer hem.
Efter allt tvättande drack jag en väl förtjänad kaffe kopp på balkongen.

3 kommentarer:

  1. Duktigt flicka ! h.mamma

    SvaraRadera
  2. Måst no koma å häls på edä ny tå ja e ledi....

    SvaraRadera
  3. He ska du göra:) hu läng var du leedig? ja kommer heim idag för ja ska ti tandläkarn. Kanski ja hör åv me seinari ida om int du gör na skillt :)

    SvaraRadera