onsdag 14 mars 2012

Promenad

Bestämde mig igår att om det är vackert väder skall jag gå in till stan. Och idag när jag vaknade var det toppen väder. Så när jag ätit och druckit kaffe vandrade jag iväg mot stan. Dom jag mötte på bron hade sjukt mycket kläder på sig så jag förstår inte hur dom orkade gå. Visst det blåste lite när man gick över bron men jag hade precis lagom. Och det får jag väl tacka mina idrottsproffs hemma som alltid pratar om vad dom ska lägga på sig när dom ska ut och sporta. Så nu vet ni att jag kanske inte ser så intresserad ut men jag lyssnar nog. För i dag hade jag lagom mycket kläder.
Det gick mycket snabbare att gå än vad jag trodde att det skulle göra. Men dom som brukar gå med mig vet att jag håller relativt högt tempo när jag vet var mitt mål är. Hade till och med lust att springa där ett tag när jag ville snabbare fram. Men kom framtill att det kanske inte var så bra ide´med dom skorna jag hade. Framme i stan hittade jag en present åt Patrik som fyller år idag. Grattis!:)
Gick även in till HM för att söka efter fynd men hittade inget. Träffade på Hanna vid HM och fick lifta hem med henne. Skulle nog bra ha kunnat gå, men om hon ändå skulle hem och vi bor ganska nära varandra kunde jag lika bra sitt på. Och nu sitter jag här och har inget att göra. Men snart får jag börja röra ihop tonfisksallad som blir dagens mat.

1 kommentar:

  1. No niin siitä se alkaa......kuntoilu !Hyvä t.mamma

    SvaraRadera