onsdag 22 februari 2012

Ett nytt försök

Idag har Bella och Sara varit hit för att på nytt försöka skriva vår uppsatts. Och det gick så bra att vi blev klara. Bra att man inte behöver fundera på det över sportlovet som är nästa vecka.
Före Bella och Sara kom hit idag bakade jag en tigerkaka. Det var första gången jag bakade tigerkaka och den blev helt kart godkänd. Till och med mina gäster tyckte den blev bra. Nästa gång ska jag tänka på att blanda om smeten mer när den är i formen så att jag får mera ränder i kakan.
 Jag hann till och med ringa ändra min skatteprocent idag som jag tänkt göra så länge. Dom hade lagt 5 %  åt mig vilket jag tycker allt för lite. Så nu fick jag 11% så nu blev det mycket bättre.
Nu håller jag på att göra köttbullar som ska bli kvällens mat. Helt klart en bra onsdag!

2 kommentarer: