onsdag 8 februari 2012

Härligt väder!

Efter att jag druckit mitt kaffe drog jag på mig ytterkläderna och tog en promenad runt brändö. Vilken vinterdag vi har idag. Minus 5 grader och sol! Det är nog inte bara jag som har märkt av de vackra väder. Det var folk över allt på isen som gick, skidrade och körde snöskoter. Hade med mig kameran idag och fick några bilder med mig hem.

Igår kväll fick jag tråkit och gjorde om väggen i sovrummet. Hade helt glömt bort att jag hade köpt dekorationer som man klistra fast på väggen från Ikea. Har länge tänkt att jag måst hänga upp nått på väggen för den har varit så stor och tråkig. Men nu har väggen fått ett helt nytt utseende.
Det är jätte lätt att klistra fast och lätt att dra bort om man tröttnar. Jätte bra för oss som bor på hyra och inte har möjligheten att tapetsera om eller måla. Den här  modellen kan man också bygga upp som själv vill, man behöver inte följa ritningar. Min blomma började se ut såhär. Är helt nöjd och rummet blev mycket mysigare.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar