torsdag 2 februari 2012

Ledig dag

Har varit ledig från skolan idag. Steg upp ganska tidigt och började städa. Det är lyx att vara ledig mitt i veckan så hinner man städa i lugn och ro. När jag städat klart och skulle se senaste avsnittet av mot alla odds ringde min telefon. Jag kände inte igen numret så först tänkte jag inte svara men svarade ändå. Det visade sig vara än kompis som ringde och hade problem med bilen. Så jag fick hoppa in i en jätte kall nissan och köra i väg för att hjälpa. Vi fick bilen att starta och hon kom förhoppningsvis lyckligt hem.
Nu väntar jag på att R ska komma hem som vi kan äta. Har makaronlåda i ugnen som snart är färdig.
Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

  1. Nam.... ! Luulin jo että sinä otit uuden tatueringin oli vähän sun sorttinen se likka..:)

    SvaraRadera
  2. Nyt kyllä haluaisin ottaa uuden :P

    SvaraRadera